Biberonul de 330 ml de la Adora, un produs de puericultură mică din portofoliul Catena, a câștigat trofeul „Votat Produsul Anului 2025®” la categoria „Biberoane”, în urma votului acordat de publicul român, în cadrul celei mai mari competiții a bunurilor de larg consum din lume.
Prin acest titlu, Biberonul Adora a confirmat că îndeplinește cele patru criterii de evaluare avute în vedere de organizatorii competiției: inovaţia, atractivitatea, intenţia de cumpărare, satisfacția.

Biberonul cu gât larg și tetină anticolici, 6 luni+ face parte din gama de produse Adora, un brand dedicat proaspetelor mămici, îngrijirii nou-născuților și copiilor mici, dezvoltat de Fildas-Catena, la inițiativa vicepreședintelui Grupului, Alexandru Vlad.
Biberonul Adora transformă momentul hrănirii într-o experiență plăcută atât bebelușului, cât și părintelui, datorită designului său ergonomic și ușor de utilizat. Cu un gât larg și practic, biberonul permite umplerea rapidă și fără riscuri, un avantaj semnificativ, care simplifică rutina de zi cu zi. Inovația se regăsește și în tetinele sale dotate cu două valve anticolici și debit adaptat vârstei copilului, fabricate dintr-un silicon de înaltă calitate, fără gust sau miros, pentru o tranziție naturală între alăptare și biberon.
O recunoaștere valoroasă
Ajuns la cea de-a XVI-a ediție, „Votat Produsul Anului” reprezintă un ghid pentru cele mai bune produse de pe piață și producătorii acestora, recompensând inovația.

„Noi, cea mai inimoasă echipă, Fildas-Catena, le mulțumim pacienților noștri, mămici și tătici, că ne aleg de fiecare dată și că au ales biberonul Adora ca și produsul anului. Adora a apărut din dorința de a le oferi pacienților farmaciilor Catena posibilitatea de a achiziționa produse de înaltă calitate la prețuri accesibile. Considerăm că am reușit acest lucru, având în vedere că ei revin și că au fost mulțumiți. Sperăm să contribuim în continuare la creșterea armonioasă a copiilor, atât cu produsele Adora, cât și cu acțiunile pe care le facem”, a declarat Oana Văleanu, Brand Manager Adora, în cadrul ceremoniei de decernare a trofeului.
Studiul de piață, desfășurat online în perioada 24 martie – 31 mai 2025, pe 23 de categorii de produse, a fost realizat de Treetz SPRL, companie independentă, membră ESOMAR, pe un eșantion total de 6.445 respondenți din mediul urban, cu vârste peste 18 ani, reprezentativ la nivel urban.
„Într-un climat economic marcat de incertitudini, inovația nu mai reprezintă un avantaj competitiv, ci o reală necesitate. Observăm tot mai multe branduri care aleg să investească strategic în produse relevante, experiențe coerente și soluții ancorate în nevoile autentice ale consumatorilor. Tocmai din acest motiv, am construit un ecosistem de recunoaștere care depășește granițele produsului – premiind nu doar inovația în ambalaj sau formulă, ci și abilitatea unui brand sau retailer de a genera valoare autentică. Faptul că în 2025 avem câștigători din FMCG, incluzând mărcile proprii, pharma și servicii financiare demonstrează că inovația este prezentă acolo unde există curaj, viziune și responsabilitate”, a declarat Mihaela Păduraru, Country Manager, „Votat Produsul Anului®” România.
Află mai multe despre despre biberonul Adora cu gât larg și tetină anticolici, 6 luni+, 330ml de aici.